FANDOM

BulletRefutation

Chat moderator
  • I live in earth
  • My occupation is what
  • I am about to flip a table
  • BulletRefutation

    Hello, friends. It is I, Zain (with a rename if you didn't notice ouo). Just thought I'd check in and see how y'all are doing and yah. I kinda miss this place tbh and I'm considering coming back cuz why not. I hope you're all doing good and ya. I might make an RP bc i don't seem to see on on this wiki so........... ya.. (god i don't know what to put in this blog)


    What kind of RP would you like to see on the wiki?
    An Open World Fuck-Around RP - 1
    A Half Story/Half Fuck-Around RP - 6
    A Prominently Story-based RP - 2

    Read more >
  • BulletRefutation

    heh

    May 1, 2014 by BulletRefutation

    yesterday was marked my fourth year on the wiki :)

    im now 4 wiki years old

    i've gornw

    you've grown

    we've all grown

    the pigeon down the street has grown

    happy belated wikiversary to me :)

    im so tired rn tbh

    and im inactive bc wiki seems to be dead

    find me on ufsw or tumblr

    or email

    or whatever

    phone

    twitter

    idk

    o

















    i really want to eat a whole cheesecake rn

    Read more >
  • BulletRefutation

    welcome to alien vs earth earth vs alien rp welcome goodbye


    It's the year 2867 (thank you matt) and human civilisation is just recovering after a massive wordlwide conflict, natural disasters and much more, result in the deaths of millions upon billions. Population of the world was over 20 billion, and plummetted down to a mere 2.5 billion, 12.5% of the former population. From wars over oil, over money, over politics to earthquakes and tsunamis, everything was washed away.

    High rated earthquakes had caused clash between continents, increase in the sizes of seas. Asia and the Americas have become one. Africa and Europe have become one. Antarctica, however, remains. 

    Diseases have spread across, infected people after people after people, sprea…


    Read more >
  • BulletRefutation

    welcome to alien vs earth earth vs alien rp signup welcome goodbye


    It's the year 2867 (thank you matt) and human civilisation is just recovering after a massive wordlwide conflict, natural disasters and much more, result in the deaths of millions upon billions. Population of the world was over 20 billion, and plummetted down to a mere 2.5 billion, 12.5% of the former population. From wars over oil, over money, over politics to earthquakes and tsunamis, everything was washed away.

    High rated earthquakes had caused clash between continents, increase in the sizes of seas. Asia and the Americas have become one. Africa and Europe have become one. Antarctica, however, remains. 

    Diseases have spread across, infected people after people after people,…


    Read more >
  • BulletRefutation

    Hai guys, c'est moi, Zain!

    So me and Wendy were talking in PM for a couple days and then we were discussing a thing. 

    I thought that we could bring back RPs to this wiki, so we thought of a couple ideas and came to 3 different ideas. Now. I don't wanna do all three bc thing but the choices are

    Danganronpa-Style RP which takes place in a mall.

    That randomass cliche Zombie Apocalypse RP

    And an actual RP with a set storyline that's sort of nice and long idk.

    I'll explain the RPs here.

    The Danganronpa styled RP is basically a twist on my original Mall Mystery RP, except killing. What happens is that a bunch of randomass citizens are trapped in a mall, blah blah blah amnesia time skip 2 years woop woop and then yeah. kill kill die die and done. No Jun…

    Read more >

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.